Alla har sina "down-perioder", och min är garanterat nu...

2011-05-07 - 12:19:20

Jag lever men det är knappt...
Försöker visa mig stark, men det är inte så lätt när dom som betyder mest och står mig närmast, mår allt annat än bra. Allt kommer på engång. När det ser ut som allt håller på att lösa sig kommer bara värre smällar och river upp allt i djupare sår igen. När ska allt bara få vara bra igen...
Jag försöker finnas som stöd, men jag börjar känna mig otillräcklig. Finns jag där på rätt sätt eller gör jag allt bara värre?

Gå omkring i ovishet och inte veta vad som pågår utan bara veta att något är fel, gnager något hemskt inom mig.

Jag finns för er och jag vill inget annat än finnas som ett stöd och hjälpa er må bättre!  Ni betyder allt♥


I never gonna leave you!♥
Postat av: Anonym

Ville bara säga att Du är bäst Ula <3

2011-05-08 - 21:25:43
Postat av: Anonym

Ville bara säga att Du är bäst Ula <3

2011-05-08 - 21:26:17
Postat av: Anonym

Ville bara säga att Du är bäst Ula ! <3

2011-05-08 - 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0