21:45

2011-07-18 - 22:01:57
Ja när de råder rubrikbrist så får de bli klockslaget, fast jag egentligen inte tycker om de. Får stressattacker av de! Men jag får helt enkelt lära mig hantera mina attacker, har ju ganska många olika slags attacker, ett exempel är kullebytta-attackerna, jag har dock lärt mig hantera dom väldigt bra nu för tiden!
I övrigt så har jag tillbringat min dag efter arbetet i soffan. Huvudvärken slog mig så hårt så jag deckade hårt , efter ett tag började näsblodet spruta som en fontän, vad händer kan man fråga sig? Kroppen säger ifrån, men mot vad? När min näsa blir en blodskran brukar de var ett tecken på att den tycker något är fel.. vore bra om den den här gången kunde berätta vad som är på tok också! Aja nu ligger jag i alla fall i sängen redo för lite sömn. Upp 05:20 som vanligt nuförtiden. Tur att jag har pappsen som går upp och väcker mig,fast han har semester( Jag lovar jag tvingar honom inte! Han gör de självmant! Tänkte bäst att informera om de så ni inte tror att jag ät en hemsk människa som tvingar upp honom), eftersom jag har gått och blivit emun mot alarmet. Vaknar inte hur högt de än ringer...
GoDnATt!
Postat av: En hemlig beundrare

Söt tjej ba!

2011-07-19 - 01:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0