skön sköna helg!

2011-07-17 - 17:21:29
ja igår var en rktig trevlig lördag!
Nämligen så att kära syster fyllde 24år. Så blev kalasande hela dagen där. Mycket gó fika och mat med släkten och vänner. Tittade på filmer från när jag var en liten pytte människa. Var en riktigt liten ful krympling som svälde mer och mer som en pada för varje dag som gick i mina unga år! Så gulligt så!
Senare kom Fisan förbi och vi drog oss efter en stund vidare mot Hanna där en himla massa trevligt folk befann sig! Så¨himla kul att träffa alla goda vänner på samma gång! Efter ett tag försvann många, men istället dök de upp flera trevliga typer. En toppen kväll rakt igenom, lagom liksom! Anlände hem till sköna sängen vid halv sex i morse..
Skönt gäng!
För sött..
Peace.
.
Idag vaknade jag upp pigg, konstigt nog. Frukost på bron i solen. Massa snack med min mor, hon är bra hon min mammi! Vi bestämde oss för en liten utflykt, och så blev de. Massa bilåkande, lite stopp, och lunch. Perfekt en dag som denna! Kom hem strax för tre och sen dess har vi legat och latat i solstolarna och läst skvaller. En toppen söndag som avslut av en toppen helg!
Stek!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0