Känner att detta bara kan bli för bra!

2011-07-06 - 19:26:05
Sommar sommar sommar
För härligt! På denna underbart intressanta blogg har de dock inte hänt mycket... Men jag har vart upptagen med jobb och trevligheter, så så kan de liksom gå ibland.
Har inte hänt mycket sedan sist. Har jobbar klart med de små liven på simskolan, som faktiskt har varit ett riktigt roligt sommarjobb! I övrigt så har jag umgåtts med vännerna lite härliga äventyr hit och dit, midsommar och allt vad de har vart! Så just nu njuter jag av ledighet! Äventyr med vänner och trevligheter! DE som är planerat nu är att jag snart drar mig mot bussen med ett helt gäng vänner för lite båtåkande och lite tältning på en öde ö i havet! Eller ja i alla fall en ö ;) Kommer bli superdupertruper! Grillning, båt, goda vänner behövs inte mycket mer för att de ska bli helt underbart! :D
Midsommar ute på ön<3
Postat av: felicia

ÅÅÅÅH SÅ LYCKLIG JAG BLEV NU JULIA!!!! :D:D:D:D:D:D

2011-07-06 - 19:44:29
URL: http://enhemsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0