Najs

2011-07-20 - 17:37:44
Detta är ett stoort problem i min vardag! Jag går lugnt omkring på arbetet i min egna lilla värld och tuggar tuggumi som en dåre och blåser bubblor, vilket jag blivit en riktig hejare på!, och detta problem uppstår. Jag får tuggumiklet på hela överläppen, och jag märker de inte själv... Utan kan gå runt och se ut så här tills jag för hoppningsvis träffar på en spegel under dagen.. Vem vet jag kanske bjusar på många skratt under dagarna!
.
Just nu "packar" jag. De vill säga väskan står öppen och massa kläder överallt i rummet men inget som kommer i väskan. Dra mig ju ner till Goa Göteborg imorgonbitti. Men packningen får nog vänta tills dess för nu ska jag slänga i mig mat och sen i väg på trevligheter med härliga typer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0