något är knas

2011-05-26 - 22:03:22
jag lovade ju att börja leva mitt liv idag igen, gick bra ett tag, följde med världens bästa Ila hem, hårfärgning och massa trevligt prat. Bästa syster kom pch hämtad mig sen!
När jag kom hem gick jag in i väggen igen.
Helt borta, kan inte ens få ner ett enda ord på papperet som ligger framför mig. De jag ska skriva är dessutom bara att skriva av från kladdpapper.  Men det går inte! Står liksom still i huvudet.
Kommit till ett stadie då jag är för trött för att vara vaken, men när jag lägger mig ner för att sova så går det inte. Går inte att slappna av, ligger på helspänn För mycket att tänka på, det går bara runt runt runt. JAG VILL SOVA! Så låt mig göra de då!
Vill bara ha ett välförtjänt sommarlov nu! Även fast nästan allt är klart med skolan nu så kan jag av någon anledning inte slappna av. Något känns liksom fel, och jag mår dåligt över det, men jag vet inte vad! Hel knäppt! Jag är knas, och knasen ska nu gå och försöka allt vad hon kan för att få lite sömn!
Pöss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0