Härligheter

2011-05-16 - 19:14:04
Ja gårkvällen spenderades i Uppsala, och som sagt väldigt lyckat! Massa härlig dans, och Måste säga att det var den bästa DJ:en jag dansat till. Dj Koppen var namnet:)Även massa roligheter, tanter med toapapper osv. Idag känner jag en sliten känsla i kroppen, men det är som det ska vara alltså. Och jag chokade mig själv när jag laddade upp i stort sätta alla bilder på telefunken från kvällen jag hade, nästan iaf, blev dock bara kort knäppta på hem färden.
Ur funktion
Fresch
Lidande Felicia
Jaa, läggdags.
Av okänd anlednig kort på en viss Klaras fingrar..
Just nu sitter jag och funderar hur mitt hår kan lukta så gott efter allt igår! Det luktar så mycket så jag känner det liksom kommer doftpusstar hela tiden. Dessutom luktar det inte som mitt schampoo, ett dillema må ja säga! Sånnt som lilla jag sitter och tänker på, allt för att slippa tänka på allt plugg jag borde göra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0