Julia checkar in i sängen

2011-05-19 - 22:49:27
Har ägnat en stund nu åt att rota fram massa kläder. Till mig? Nepp, spexfoto imorgon och pöjkarna ser sin stora chans att klä sig efter hur dom egentligen är och egentligen vill vara, utan att det verkar för udda, kvinnligt alltså!
Kommer säkert några trevliga foton i morgon för dom som vill ta lite del av kaoset, som jag känner kommer uppstå, som alltid med den tardklassen man går i..  Så återkommer alltså imorgon om hur allt har gått.
.
Nu har jag precis checkat in i sängen, och vet ni, att Raoul får följa med! Fick lite seprationsångest när jag skulle lämna honom för lite sömn så ja det fick bli så att han gör mig sällskap och fortsätter berätta om sitt spännade liv tills mina ögon faller ihop...
Känner att istället för att lägga upp en bild just här där denna lilla text skrivs så kan ni gå in hos Felicia som har lagt upp en så otroligt charmig bild på Klara och mig! Var tvungen att vända upp och ner på datorn för att fatta att det var jag på bilden, vi är söta...
Godnatt!
Postat av: Klara

Vet du Julia.? Att jag är så himla glad att jag har dig, för du är så underbart bäst så att det inte är sant åt det.! Jag älskar dig så in i bomben. Du är min fru och jag kommer aldrig släppa taget om dig. <333

2011-05-20 - 00:31:09
URL: http://hallstromklara.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh Klara älskade hjärtat, jag älskar dig! Jag är världens lyckligast som har dig som min underbaraste bästaste vän! SLäpper dig inte min söta man, vi kommer leva lyckliga tillsammans i alla våra dagar! Loovar! <333

2011-05-20 - 20:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0