Dryyygt vettu

2011-05-23 - 19:06:15
10 bra 10 dålig- Just nu
.
.
DÅLIGT
  • Jag måste skriva en jäla massa om Chile innan jag får sova...
  • Det finns några personer jag insåg idag att jag inte ens kan se på utan att koka över.
  • Jag åt för mycket pasta till middag -----> Magont!
  • Min seprationsångest från klassen har redan börjat, två veckor innan vi ska skilljas (!)
  • Mina spotify timmar är slut...
  • ...Mina tårar hjälpte inte till att få nya.
  • Jag blev mobbad idag i skolan
  • Min lärare vet alldels för mycket om mig, och jag känner att han utnyttjar det, UTPRESSNING!
  • Jag blir röd som en tomat såå häär lätt
  • Jag sitter vid två datorer, det är jobbigt
BRA
  • Jag lämnade in mitt PM om Raoul idag. Vi skilldes som vänner jag och han...
  • Mammsen lagade gottig mat till middag
  • Mitt fusk funkade
  • Snaart sommarlov
  • Jag har bara tre inlämnings uppgifter kvar tror jag..
  • Min mamma kom med ett trevligt förslag nyss
  • Körkursen är imorgon ----> Julia får helt lagligt ut och köra.
  • Min telefunk överlevde de extrema kraschen den var med om idag
  • Min vänner är bra
  • Ett event på fb gjorde mig på bättre humör
Liite om hur läget är för tillfället, Känns just nu ganska så tungt faktiskt.  Men efter torsdag hade jag tänkt börja leva mitt liv igen! Tills dess är jag levande begravd under en jäla massa papper, böcker, kaos, människor som irriterar mig, orättvisor i världen och så vidare. Men från och med Torsdag ska jag lämna allt detta bakom mig, upp fattat. Om jag inte gör det, skäll på mig, tills jag gråter och lovar att jag ska göra det!
Postat av: Klara

haha du är för sööt min vän.! :) <3

2011-05-23 - 19:45:06
URL: http://hallstromklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0