Don´t look back in anger

2011-05-12 - 21:32:44
Chill dag ut och dag in nu förtiden i skolan känner jag. Men de är helt okej enligt mig faktiskt!
Ja idag har jag dragit en snabbis på den fantastiska Tierpsmarknaden. Hmm ja lika dålig som varje år, om inte sämre! Så ja vi fixa lite picknick med chips och cola och massa snack istället med brudsen väldigt lagom och brait ska ni veta!
Just nu sitter jag och skriver det sista på mitt utkast som ska in i morgon. Mammsens blomiga morgonrock sitter på, nämligen kommit på att det är för jäla trevligt plagg! Ska nog bosätta mig i den ett bra tag framöver! Japp så får det bli. Nu väntar lite kvällsvickning för magen och titta på kvalet till eurovision med maama o paapa. Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0