Födelsedag igen!

2011-03-22 - 15:56:35

Vilken härlig vårdag!
Bara njuter. Allt känns ju liksom så himla mycket lättare när lilla solen kommer fram!
När jag kom hem var mammsen hemma, vilket är väldigt ovanligt!. Sen kom pappa också så det blev fika med allehopa, inget vanligt i denna familj, myys!
Har lite plugg att göra men det gör inget för snart sticker jag iväg, och det ska bli så skönt
att komma bort ett tag... Och det gör det ju inte direkt sämre att det är ännu mer vår dit jag tänkte ta mig!

Ja för övrigt så fyller kära pappsen år idag! Så det blir god mat och trevligt folk på besök senare efter jag tränat!
Känns som att jag inte gör annat än att är på kalas. Meen jaja;)

Postat av: Lovisa

Hälsa grattis till pappsen från mig ;)

pusssss

2011-03-22 - 16:52:38
URL: http://looviisaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0