Tjingtjong bajojojong

2011-06-04 - 20:30:14
Min räddare i nöden i denna värme, ISTE, DETTA OCH kLARA ÄR MINA GUDAR JUST NU!
.
Sjukdomen är dummis! Den vill inte ge sig! Men men de lär väl ge sig någongång. Vaknade i alla fall upp i morse efter nästan 13 (!) timmars nattsömn. Så det hjälpte i alla fall lite mot huvdvärken. Så denna dag har jag endast gått runt här hemma och försökt att intala mig själv att jag ÄR FRISK! Klätt upp mig i finklänning och fixat håret för att lura mig själv att jag mår bättre än toppen.
.
Meeeen det har gått så där, spenderat ganska många timmar legandes i hammocken, soffan, sängen, på en filt i skuggan, trädgårdsmöblerna på trappen och i trädgårdsmöblerna på altanen, ja ganska rastlös är jag... Och denna värme tar näästan kol på mig, jag som går runt och är som ett element med feber som kommer och hälsar på titt som tätt, ändå.
.
Aja Klaran har underhållit mig på sms och fb så det har roar mig nu en stund och då mår jag ju alltid bättre! :D Och mammasen och pappsen är som vanligt extra snälla när jag är sjuk! Mammsen lagade hallelujamoment-good mat också, puss på de!
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0