Jag vet vilken dy hon har varit i

2011-06-06 - 12:26:03
Japp de är de jag sitter på min säng och lyssnar på just nu och grubblar lite granna, som vanligt helt enkelt!
Ja igår satt jag och tjurade över att alla mina vänner skulle in till Uppsala på Kalas och dansa arslena av sig, och jag var mega avundsjuk, för jag kände som så här, att även om jag mådde lite bättre så var det inte de bästa att härja iväg på de, så jag tog de vuxna beslutet att stanna hemma och glåma täve och tjura istället.
.
Meeeeen jag missade nog inte så mycket. det visade sig ju ändå senare att mina liksom hjärtegöllisar Lofisen och Klarisen inte skulle dit, så ja missade nog inget stort ELLER JOOO! Klara den jäkeln befann ju sig självklart i Furuvik istället på liveguden Håkan Hellström, jag vart liksom typ inte alls avundsjuk, inte ens pyttemegalite.. okej jag är ingen av dom som har Håkan som kung och har tapetserat mitt rum med hans söta ansikte, men jag tycker att hans musik är mummsilimummsig och han är ju som sagt känd som livegud, sååå ja hoppas Klarisen och jag hamnar på en Håkan-konsert någon gång,som hon hon sa då jag fick mess av en heelt upprymnd och extremt lycklig tös igår kväll :D typ i stil med JULIA!!! JAG HAR SETT HÅKAN LIVE, GALET JAG VAR TYP TRE METER IFRÅN HONOM! Hhaha min vän är söt:) Men jag kan ju njuta av att hon hade en grym kväll iaf :)
.
.
Dags att ta tag i mitt liv. idag ska de sys och förhoppningsvis lite fotballs tittande. naaaajs!
Heddå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0