Jag är sjuuuuuuk

2011-06-03 - 13:31:30
Ledsen cheey
Jaa mina vänner jag har gått och blivit sjuker. Snoren rinner, halsen värker, rösten sviker, huvudet tickar som en bomb och febran kommer och går. JAG VILL INTE! soffan och sängen som gäller med lite serier som sällskap! Fast jag tog mig faktiskt i kragen och följde med mor min "ut på byn" Som vi säger... Deckade dock när vi återvände home, så nu ligger jag här och tjurar... Ååh det är ju sånt fin väder och allt, jag har inte tid med de här jue!
Enligt lite efterforskning så har det kommit fram att jag tre år i rad har varit sjuk just dom här dagarna :O Att jag aldrig lär mig!! Buhu!
Postat av: Klara

Men du skulle ju inte bli sjuker.! Jag skickade ju krya på dig pussar och kramar, fasen att dom inte fungerade.! :( Men du måste se till att bli frisk, för såhär kan vi inte ha det.! : : <33

2011-06-03 - 14:54:36
URL: http://hallstromklara.blogg.se/
Postat av: Lovisa

åhhhhh , tröööökiiigt! :(

Krya på dig mitt kära hjärta! <3

2011-06-03 - 18:33:27
URL: http://looviisaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0