Du gamla du fria du fjällhöga Nord!

2011-06-06 - 23:11:29
Jajamensan nationaldagen idag mina vänner! Och de har jag firat rejält må ja säga!
Blev en trevlig liten tur till en bonagård med trevligt sällskap för att sy! Och de resulterade i att min balklänning nu mera passar perfekt, och inte längre åker ner under hopp-testerna. skönt! Sen så han vi med en halvleks tittande av fotboll, helt lagom! Efter pratstund med trevliga flickor traskade jag hem och väl hemma var det pizza framdukat, mömms sa jag och satte mig till bords och slafsa i mig! Efter de har jag väl mest legat på soffan och latat mig samtidigt som jag och mammsen försökt överrösta varann och tv:n med nationalsången. Japp de var väl ungefär min nationaldag! Och de måste vart ett rejält fireri för  nu är jag himla trötter, en sjukling som jag orkar inte med mycket nu förtiden...
Natti natti sussa gott mina kära följeslagare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0