Vekling

2011-04-15 - 10:23:07

Ja idag var ungefär en kvart i skolan vad jag klarade av, sen trampade jag hem igen och nu ligger jag lite halvt utslagen på soffan och tittar på barnprogram. ja för jag har ju tydligen gått och blivit sjuk, förkyld för att vara mer exakt. Bäst att vara tyst resten av dagen för att inte tappa rösten helt tror jag. För imorgon ska jag vara frisk för det har jag bestäm, så det så!! För då ska jag, min bästa vän, min bästa syster och min bästa svåger till Stockholm på trevligheter! Så då skulle de ju inte sitta helt fel att vara frisk från dummis förkylningen.

Sen så vill jag ju bara säga att i onsdags blev jag medtagen på en himla bra grease-föreställning med mina onsdags-sy-kompisar Dom är väl för goa!:) Eftersom jag är en riktig musikal tönt så njöt jag varje sekund!
Hahah en ledsen tjej. Nu blir det bb som uppmuntran!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0