Påschkis

2011-04-23 - 22:12:33
Imorse Vaknade jag till min underbara ringsignal, och i andra änden var systeryster som meddelade att det var dags att gå upp... Så hoppade upp pigg som en lärka, fit for fighting efter cirkus fyra timmars sömn, yes!
Frukost och påskäggsletning gjorde mig piggilin kan jag säga! Blir löjligt barnslig när det gäller de där. Springer runt runt, hittar det aldrig, skriker fågel, fisk eller mitt i mellan, och det slutar alltid på samma sätt, att jag hittar det på exakt samma ställe som alla år innan, meeen det hör till påsken!
Drattade till la stada Gävle med Syster och Mattias. Tittade på allt sånt som husägare tycker är skoj. Och jag själv investerade i fem tavlor, vet dock inte vart de ska sitta med de är ett senare problem !
Ja sen har det väl varit chill hos mormor med familj och kussen. Ätit som bara den, som vanligt...
Kom hem och tog en promis med päronen. Nu blir det soffläge, känner en smått sliten känsla i kroppen...
Gogodagens


Glad flicka har hittat sitt älskade påskägg!
oj oj låångt blev det, sorry!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0