Katten och jag vi är god vänner!

2011-04-19 - 12:29:41
Godförmiddag världen!
Sitter på bron och lapar i mig sol, för härligt! Steker ikapp med tussisen. Kom precis hem från en långpromenad, njuter verkligen varje sekund i detta väder, guddomligt. Idag vet jag inte riktig vad som händer, fick ett mess av en god vän som kanske har lust att komma över på lunch, vem vet!
Förövrigt så sörjer jag mina kära svarta byxor, de är nämligen så hemskt så att de sprack under ett klätteräventyr i stora staden igår... Blev lite ledsen i ögat faktiskt. Men jag hade en så himla bra kväll ändå så skit samma säger vi till det! :)
Ja nu fick jag klartecken, jag står för lunch idag. Mohahaha! :D
Jag och min alltid lika trogna följeslagare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0