Skärtorsdag

2011-04-21 - 13:54:40
Ja idag är det ju faktiskt skärtorsdagen. Vilket innebär att jag klär ut mig till söt påskkäring och springer runt och tigger lite godis... eller ja i alla fall var det så denna dag såg ut för ett ex antal år sedan. Tråkigt att man slutade:(
Jaja nu sitter jag i alla fall på span efter dagens påskkäringar. Lär nämligen springa och gömma mig om dom tar sikte på mitt bo, eftersom min mor glömt och köpa godis att bjusa på, vilket jag inte tyckte var okej eftersom det blev jag som fick ta smällen när hon ändå inte är hemma när dom kommer och vill ha sitt godis, och sen så finns det ju då inget till mig heller :( Jaja nu ska jag ta och göra något vettigt! Cia!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0