Härliga dagar har ett slut...

2011-04-26 - 16:36:54
Efter ett underbart lov så är man tillbaka i det gamla vanliga... Men att vara tillbaka till skolan är faktiskt inte så hemskt, som man tänker dagarna innan. När man väl är där är det helt okej att små tjafsa med sina kära kompisar igen.

Lovet var i alla perfekt! Härligt väder, härliga vänner, härlig påsk osv! Hunnit med en massa skojsiskoj
- Vart på trevlig musikal.
- Besökt The huvudstada x2
- Besökt tha stada Uppsala
- Besökt bion
- Shoppat
- Tittad på några fotbollsmatcher
- Varit kulturell med mor
- Varit på Facebookslan ----> slagsmål(1)
- Umgåtts med släkten
- Umgåtts med familjen
- Gått en massa promenader
- Soooooolat.
- Spräckt en byxa
- Ätit jordgubbar
- Ätit Glass
- Varit och hälsat på i en håla.
- Bärt shorts och linne ute. ( och kännt känslan av att det var för varmt)
- Sparkat boll med trevligt sällskap.
- Självklart lekt med mina underbaringar!
- Sjävklart haft skoj!
- Självklart skrattat.
Jag kan säkert komma på en massa mera trevligheter, men det är i alla fall en del av mitt hypersuperduper braiga lov!
Men att komma tillbaka till skolan och träffa sötis Ottilia igen, som jag skulle träffat på lovet men tiden bara rann iväg, var riktigt skoj! Och självklart att träffa de andra i mitt ligga gang!
Postat av: Ottili

Tjusigt <3

2011-05-06 - 00:32:33
URL: http://ottiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0