Längesen

2011-04-10 - 21:27:28
Ja här var det längesen det hände något nu... Men ja det är så det kan gå när man har annat för sig och det inte finns någon ork till datorn. Just nu har pluggar jag egentligen, och som ni märker går ju de super.
Senast/Senaste:
Du åt: Macka
Du drack: Jucie
Låt du hörde: Break even
Person du träffade: Mamma o Pappa
Tjej du kramade: Klara
Film du såg: Kommer inte ihåg...
Du fick sms av: Syster
Köpet: Mat
Kille du kramade: Olle
Du störde dig på: Hahah päronen!
Du ringde: Mamma
Du var på fest: Så längesen som igår.
Du träffade ditt/dina syskon: Igår, fast egentligen var det väl idag...
Sms du skickade: Syrran
Som ringde dig: Pappa
Du dansade: Igår
Barnprogram du såg: Något på Disney Channel
Du skrek åt: Katten
Du duschade: På väg in i den nu, så det var väl igår.
Du gjorde dig illa: Haha vurpan förra veckan
Du åt godis: Idag
Var ute: På eftermiddagen
Du cyklade: Ja sist jag var ute..
Du lagade mat: Hm igår, för att värma tacosräster räknas nog inte
Kompis du träffa: Klara
Senaste du sov med: Klara
Senast du gjorde någon illa: Igår när jag var så hämsk å brännde klara:(
Du gjorde något snällt: Idag, cyklade hem Flizans cykel :)


Insåg just vilken jäkla tråkig lista, men det var ju faktiskt bara för att ha en anledning till att inte plugga. Och nu ska jag ta en duscha, yttligare en anledning till att inte sitta med fysikböckerna i nyllet.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0