Bra början.

2011-04-29 - 22:35:10
Har insett en sak, jag älskar min klass! Dom är för härliga. Idag gjorde dom verkligen min dag, eller ja delar av dom i alla fall. Dock hände de ju en lite tråkig incident där i mitten, så någon fick ringa 112, eller som vissa trodde 122. ha ha. Men det löste sig ju också! Har i alla fall skratta som en dåre! Sen vart de myspys på eftermiddagen, härligt! Kvällen tog slut snabbare än vad jag planerat men så kan det ju gå ibland...
bilder på dagens härliga grabbs finner ni på fb. bjusar på en bild på min bedårande dotter och hennes enda och bästa vän! istället.
Orkar inte ens bli less och besviken. Är nu bara arg, arg arg! Det kokar.. Känns så onödigt att lägga energi på, vill inte ens lägga min energi på sånt här. Men jag bryr mig för mycket för att låta det vara och inte tänka på det. Men just nu känner jag att det där var droppen... Sorry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0