Vilket väder!

2010-11-09 - 15:24:39

´hua vilken snöstorm de helt plötsligt blev! De var inte de lättaste att cykla hem i starkblåst och isbitar mot ansiktet, snäll som jag är gav jag en Pontus skjuts på packethållaren också. Nu sitter jag här hemma och har ätit lite grekisk youghurt med honung! Åh då längtar man ju inte bara lite tillbaka till den underbara veckan i Grekland på Kreta i september med Klara! och ännu mer saknar man de ju med detta väder...

Hade fått åkt till Uppsala nu på eftermiddagen med Lovisa på gymnasieinformation om jag velat, och visst hade jag tyckt att de varit kul, men så har man ju en himla massa skolarbeten som jämt och ständigt kommer ivägen, så fick helt enkelt skippa de. Får bli en annan gång. Nu ska jag fortsätta skriva, och kanske ta mig iväg på box ikväll om de är någon av tjejerna som ska dit de vill säga. Hoppas på de!

Postat av: Klara

ja ellerhur snacka att man saknar Kretis just nu.! ;( <3

2010-11-09 - 16:09:08
URL: http://hallstromklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0