Samma gammla visa, men vet inte vad de är för låt...

2010-12-07 - 16:00:00

Ja ni gud vad tiden går fort! Känns som att de nyss var sommarlov med sol och bad men de har redan hunnit blivit december, och både första och andra advent har passerat. Men julmys är bland det bästa jag vet så de gör inte mig något! Och att snön ligger så fint vit på marken och kylan som får en så fint rosig om kinderna, får upp spänningen på topp! Men de är en sak som alltid är den stora frågan denna tid, vad tusan ska man köpa i julklapp till alla sina nära och kära?
Jag älskar att ge bort presenter, mer än att få egentligen. Att hitta något till en person som känns så rätt att man kanappt kan vänta tills den öppnat klappen, och sen se hur uppskattat presenten var är ju bara för härligt!
 Men de är svårt de där med att hitta rätt och de där lilla extra till alla man tycker om, och de är svårt att hitta tiden att gå och kika runt efter de, men jag har lite julshopping inplanerat, på flera dagar faktiskt, så jag tror att jag kommer fixa de där i år igen!
Jag själv skulle här om dagen sätta mig ner och skriva den årliga önskelistan till de söta tomtarna, och blev helt paff när jag insåg att jag faktiskt inte önskade mig något så där speciellt. Annars brukar de ju vara så att man gått och trånat efter något länge, och skrivit på önskelistan i god tid, men i år har jag faktiskt ingen sådan önskan.
Men känner jag mig själv rätt kommer de komma uppsaker  i mitt huvud hela tiden fram till jul, och sedan efteråt som jag borde ha önskat mig, samma visa varje år;)


Härligt att börja skriva igen, God damn jag har saknat det!
Postat av: Klara

Härligt att ha dig tillbaka också.! ;) <3

2010-12-08 - 21:12:35
URL: http://hallstromklara.blogg.se/
Postat av: Julia

Hehe tack du! :) <3

2010-12-08 - 22:07:18
URL: http://eskilssonjulia.blogg.se/
Postat av: Emma

Fina pepparkakor :)

2010-12-11 - 18:59:06
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0