Let it snow..

2010-12-18 - 11:53:00

Gårkvällens bandy match var trevlig, vet inte vad de var som var roligast bandymatchen eller roliga människor på supporter läktaren som vi hamnade på. Efter matchen började vi promenera mot de omtalade "gårn". Blev upphämtade av trevliga epapöjkar eftern en bit,Sladda är skoj! Gårn var inget för oss så vi tog sen bussen hem igen till Tierpo. En lagom fredagkväll helt enkelt med trevligt folk.
Nu sitter jag med mysfrukost i soffan i min ensamhet. Ska senare träffa min söta Lovisa! Puss på de!
Nä nu ska jag ta tag i mitt liv, och plocka undan lite här hemma.

Vi får sända några varma tankar till två stackars vänner som måste stå ute i det här väderet och sälja glöggset(?!)<3

Postat av: Klara

Nemen gull då.! vad snällt av dig.! Sööötis.! :D<3

2010-12-19 - 15:04:12
URL: http://hallstromklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0