Klappar

2010-12-22 - 23:29:43
Tog mig tid till att slå in lite klappar nu på kvällen! Vilket fick mig på andra tankar och mitt julhumör börjar komma tillbaka, går inte att va på annat humör när de luktar jul i hela huset och mamma står i köket med julskinkan på gång! Måste helt enkelt sudda ut de som ligger och gror i huvet på mig. För nu är de ta mig sjutton snart jul! Eller ja jag tycker att de har vart jul ett tag men julafton i alla fall, och hur mys är inte de! Känns lite konstigt faktiskt, känns som att de borde vara någón vecka kvar, men icke så nicke, för imorgon är de dan före dan och den dagen tycker jag minst lika mycket om som självaste doppardan! För vi har alltid en lite julafton kvällen före, för annars hinner inte alla familjemedlemar fira tillsammans någon gång. Mys!
Nu blir det en kvällsmacka och sen sängen med datorn för lite svtplay tittande!

Älskade sötnosar!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0