Ubderbar helg!

2011-01-30 - 22:07:02

Ja vilken härlig helg jag har haft!
I fredag drog jag och Lovisa en biotripp till Uppsala. Mysfredag rakt igenom, såg en helt okej film och flumade. Underbart! På vägen hem träffade vi på en trevlig typ att prata lite med. Trevligt helt enkelt!

Igår, lördag, var jag väldig effektiv, hann med en väldans massa! jag och Lovisa bestämde oss för att ta oss till Uppsala igen.. Ja hur vi ränner till den staden, vi kan lika bra flytta dit kan man tycka!
Shopping och mummsig lunch stod på schemat. Alltid lika trevligt med min söta Lovisa! Tog oss hem med tåget, skyndade hem för att duscha och göra mig i ordning. Sen vidare till min syster för lite mat och för att umgås. Trevligt!:)
Sen hämtade Lovisa upp mig för att ta oss vidare på flera trevligheter med härligt folk! En lite lagom och bra kväll helt enkelt.

Idag vaknade man till härligt väder, och blev sugen på en promenad. Så jag hörde med min sweetiefish klara om hon ville hänga med. Blev en långpromis med massa välbehövligt snack! Härligt!
Blev mat med hela familjen och sen dess har jag hjälpt min kära syster med att rensa ur lite av hennes grejer och  packat.
Säger bara så här, min familj är som den är, och den är för härlig! :D

Helgen har vart grym och jag är glader!♥


Happy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0