10år och allt är slut..

2011-06-11 - 11:51:31
Ja i 10år har jag gått på samma skola! Alltså större delen av mitt liv har jag i stort sätt varje dag tagit mig dit. Det har vart min trygghet. Men nu är det över, dags att gå vidare. Lämna mina klasskompisar, dom som vart med mig under hela den lilla resan. Kommer sakna dom något otroligt.. Men på någotvis känns det som att de är dags att ta sig vidare, mot nya utmaningar även om jag är rädd för allt det nya, hur allt kommer bli. Men sista dagen i nian och med klassen var i alla fall hur härlig som helst!
.
Började dagen men att umgås och fika med klassen. Lite sorgligt. Sen var det bara att börja fixa för kvällen. Först avslutning i kyrkan med betyg och stipendium utdelning. Varmt som tusan i kyrkan kan jag lova!  Men det var mysigt i alla fall, nöjd med betygen och ett stipendium för min del. Sen vart de bal, och de var verkligen trevligt och mycket bättre än vad jag väntat mig, vi dansade och hade de allmänt underbart! Åh det var så bra! Sen var de hem och fixa om för efterfest! Och de var väldigt trevligt till en början, sen blev de lite kaos, men vi drog vidare och allt löste sig bra! Slutade med att vi slog oss ner på skolgården och hade de så bra så! Hemfärd runt halv fem och sömn i Felicias husvagn, toppen helt enkelt!
. Bilden från balen och avslutningen kommer sen, finns på fb också..
Freeeesch tjej hemkommen igår...
Nöjd tjej med betygen
Min söta stipendium, lite halv töntigt kanske.. ;)
.
Gårdagen bestog endast av slapphet. Familjen kidnappade mig ett tag för examenfirande grillnig, myspys! Sen fanns de planer på bad men så blev det inte så jag umgicks med min kära vän affe! Blev fotboll trevligt värre :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0