¨Januari den 20.

2011-01-20 - 22:26:21
Vilken chilldag jag har haft!
Var borta två lektioner för att gå till syv-siv och sen friendsmöte.
Där i mellan hade jag bland annat en väldigt underhållande spanskalektion.Har nog aldrig skrattat och haft det så roligt på en spanskalektion, och trodde nog inte heller att det gick, och allt detta på grund av en inte allt för smart kille! åka biiiiiil, säger jag bara!;)
Aja resten av dagen har väl inte vart så händelserik...
Mamma, Pappa och jag tog oss upp till vallen för lite skidåkning på kvällen, ganska så skönt!
Insåg idag att det imorgon är fredag, och jag har inget inplanerat för helgen!...
Öppen för förslag, så ni vet; Sugen på bio...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0