2011

2011-01-02 - 01:02:30
Ja då var det ett nytt år! 2011, känns lite skumt 2011 liksom, de låter mupp! Men året kommer nog bli braa! Fullt med förändringar, äventyr och trevligheter. ska ju både hinna välja och börja gymnasiet under årets gång! Förändring förändring, men jag är redo! 2011, nu kör vi!
Och det här med nyårslöften har jag suttit och tänkt på, men insett att de funkar inte för mig, det bara är så. Har faktiskt försökt men olika varje år men de har aldrig gått vägen.Så de är ingen idé i år heller. Satsar på att må bra, vara mig själv, göra vad JAG vill, och tycka vad JÁG vill! Så blir allt lanoners!

Misstag, vi ångrar oss, vi försöker få det ogjort, och gör aldrig om det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0