You will never get back to yesterday.

2011-04-17 - 23:15:11
Åh vilken heelt underbar dag vi hade igår!
Strosade runt på stan ett tag. Lite affärs tittande är ju liksom alltid trevligt!
Dags för lunch, och jag och klara tappade absolut inte bort oss, vi ville bara se lite mer av staden, så det så!
Drog en glass i gamla stan innan vi tog oss mot teatern. Musikal dags! Nämligen Romeo och Julia. Super! Alltid lika facinerad över allt som händer på scen när jag är på musikaler, hur tusan kommer de ihåg allt liksom, jaja. Det var i alla fall grymt! Efter det blev det middag på pizza hut, och jag tror jag aldriga har skrattat så mycket under en middag! Herregud tårarna sprutade verkligen! Lilla Ove våran kära vän! ;) Efter de så var det fyra stycken väldigt trötta filurer som satte sig på tåget mot tierp! Ja det hände ju ganska så mycket mer skoj mellan varven men det är onödigt vetande för dem som ej var närvarande...
Ja det var kortfattat de här men det är för att jag är trötter.. Men jag säger det igen, UNDERBAR DAG! :)
Min andra halva och jag
Postat av: Edvardanastasia

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-12-08 - 12:03:03
URL: http://edvardanastasia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0