Familjen<3

2010-10-21 - 21:37:10
Ibland är famlijen så himla irriterande och jobbig så man vet inte vart man ska ta vägen!... Men oftast är de bara helt underbara som idag:)

När pappa kom hem idag gjorde han i ordning den mat jag ville ha och cyklade sen ner till affären för att köpa tee till mig,sen så fixade han en garderob med träningskläder til mig, han är guld värd!
Sen fick jag ett mess av Mattias och han hade vart och hämtat en hjälm till mig i Söderfors! Tusen tack till han. Och efter de fick jag ett mess av min syster som frågade hur de var med lillasysters träningsvärk:)<3Nu på kvällningen har jag vart ut på en promenad med min kära mor!:) Pratade av mig lite och fick frisk luft, hur skönt som helst! Nu sitter jag med mamma och pappa och tittar på lyxfällan, en tjej som lever på ett kreditkort utan inkomst, smart där smart där!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0