Sista dagen

2010-11-05 - 13:15:00
Uss de slog mig just att nu är de sista dagen på lovet, känns som att jag skulle kunna ha minst en vecka till, utan problem. Varför går alla lova så otroligt fort för? De är alltid så att när man har lov så gnäller man över att de går så fort och att de känns som att man inte har hunnit med något av de som man hade planerat. Fast just de här lovet tycker jag att jag har haft de väldigt bra och gjort de jag kännt för! Känner mig faktiskt ganska så utvilad, fått sovit ut ordentligt härligt! Ska i alla fall avsluta lovet med en hel grym helg! Börjar ikväll med tjejmiddag och och imorgon blir de ju som sagt Halloween fest! Och innan de ska vi träffas hemma hos mig och göra oss iordning och kanske äta lite! Blir helt enkelt en super helg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0