Mys dag!

2010-11-02 - 18:36:13
Åh vilken härlig dag jag har haft!
Hade de jättekul i hallen på skridskoåkningen, inte för att vi åkte så jättemycket vi brottades mest och flumade så att vi låg på isen ock skrattade typ, så härligt!:)
Vi drog oss hem vid två tiden och då hamnade jag hos Lovisa, där vi fick ett ryck att göra våfflor, ja de gick ju som de gick. Smet lite här och var är inte hela världen;) Hahah de var längesen jag skrattade så mycket som jag gjort idag känns de som, underbart!

Skjusade Lovisa till tåget vid fem och åkte då och möte upp mamma för att titta lite på kläder inne på Mouniqe´s, hittade lite som jag kanske slinker in och köper en annan dag.

Bildbomb från dagen!

Min alldeles underbara Lovisa! <3


Haha Lovisa och hjälmen går inte så bra ihop;)

Sköna typer detta må ja säga! :)

Lovisa är lat!



är hon inte för söt...


Fick ett smått hysteriskt skrattanfall när jag hittade en cholkadsåstub i form av en dildo i Lovisas kylskåp!

Ja vi ser ju så glamorösa ut på vår lunchdate!:)

Resultatet blev i alla fall mumms!


Nu sitter jag och väntar på att maten (igen!) ska bli klar, känner mig inte ett dugg sugen efter alla våfflor men lär väl få i mig lite för jag ska iväg på box med en annan helt underbar vän nämligen Klara! Måste pratat med människan typ... NU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0