Längesen..hjärta

2010-11-28 - 00:48:27
Ja de var ett tag sen sist... vart lite mycket. Jag fattar inte att allt alltid ska komma på samma gång. Man är pressad i skolan i vanliga fall, man ska ha bra betyg komma in på bra linje för att säkra sin framtid och blablabla... Men man känner sig helt otillräcklig, i de mest, hinner inte träna så mycket som jag vill, inte träffa de jag tycker om och göra de jag tycker är roligt gör att man känner sig nere, man vill göra allt de där roliga, men när man vet att man bara hinner med hälften av de man måste göra, så är de inte att tänka på... Att höra när man börjar med ett arbete, att man redan då ligger efter två veckor i arbetet när man börjar med de  gör inte saken bättre.Man kan ju inte göra mer än sitt bästa, men när de inte räcker, hur ska man då kunna känna sig motiverad. Alla kan inte vara någon slags superwomen. Vad ska man göra när man gjort sitt bästa och de inte räcker? Suck på allt detta nu. Men i allt detta är de så skönt att umgås med de som tycker om en för den man är, har tillbringat dagen med familjen! Och på kvällen kom min älskade klara över med familjen och vi åt god ´mat och tittade på massa härliga bilder fån vår resa till Kreta! Hur härligt som helst att bara ta de lugnt.

Just nu lever jag på julkänslor. De är så mys med alla adventsstjärmor och ljusstakar i alla fönster! Alla snö och julmusik! De är julen jag ser fram emot nu, för att inte allt ska kännas så motit! Tummar på de!

Julen är här...<3
Postat av: Klara

Du är mitt Hjärta.! ♥♥

2010-11-28 - 18:45:30
URL: http://hallstromklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0