Inte min grej.

2010-11-01 - 15:54:18
De här med att sitta och konsentrera sig på en sak är inte riktigt min grej. Idag skulle jag som sagt försöka skriva på mitt PM, och visst har jag skrivit men endast ca 10 rader. Har verkligen gjort allt annat än att skriva fakta om Jordanien. Har haft musik på, Tv:n på, varit social på msn, facebook och sms, och då blir de lite svårt att också komma ihåg att de var skriva man skulle göra:P

Pappa kom precis hem och sa att jag skulle få en ny telefon istället för att de skulle laga den andra, suck blir så less på den himla telefonen, nu har den varit borta på lagning i en månad, och de kom på nu att jag skulle få en ny?! lite efterblivna. Så nu måste jag vänta yttligare för att de ska få hem en ny telefon, och jag hade velat haft pengarna tillbaka för att kunna köpa någon annan telefon jag vill ha istället för att få en till likadan telefon som de blir en massa fel på hela tiden, Sonny Ericssons mest lagade telefon är den känd för, så de säger ju allt...Suck! säger jag bara.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0