Höstmys.

2010-11-03 - 11:39:05
God morgon!
Sov verkligen ut idag, känns så himla skönt! Behöver verkligen sova ikapp, har inte sovit så bra de senaste veckorna för att de har varit så mycket i skolan. Gått med mörka ringar under ögonen och seg kropp mest hela tiden, men nu ska de bli ändring på de!

När jag vaknade hörde jag hur regnet små smattrad mot fönstret, kändes så mysigt. Jag gick upp och gjorde i ordning frukost. Tände ljus och har nu myst ner mig i soffan med filt och sitter bara och lyssnar på regnet och dricker mitt mummsiga te, de är så här man ska ha de ner mn är ledig! Bara slappna av och njuta!

Dagens plan var från början att åka till mina vänner i Örbyhus, men jag kände att jag hade alldeles för mycket plugg att göra, och Alex var sjuk också, så de får bli en annan dag, Hoppas jag!:) Kan vara bra med en dag off liksom också för resten av mina lediga dagar har jag planerade med bara massa roligheter med härliga människor!


Mys!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0