Halloj!

2010-11-06 - 13:30:00

Godmorgon tänkte jag nästan skriva men de är kanske inte så passande vid den här tiden på dagen, och jag har faktiskt varit upp i några timmar vid de här laget. Har till och med fått i mig lunch precis med pappsen.

Hade de super med mina favvópinglor igår, åt gott och skrattade och pratade hela kvällen! Helt underbart!
Ikväll väntar de nya äventyr! Vi ska träffas hos mig först och äta lite mat och göra oss i ordning, inna vi tar bussen mot Karlholm vid åtta tiden. Hoppas på en helrolig och lite galen kväll! Dansaloss är precis vad vi ska göra!

Bilder från i går, säms kvalité men så går de när man är lat och inte tar med sig kamera.


Lite handling. Vi tog upp hela affären kan man säga;)



Haha Marie är så stark så att hon sär en avokado rakt igenom kärnan och allt!



Helsköna brudar!



Klara o Marie

Bruna och söta Karla!

Lovisa och Julia(som var svår att få på bild för kvällen)

Maries bästaevän för kvällen.



Stackars djur, skrämde väl slag på han.

Chailatte på g

Bus!

Bus!



Fina gänget.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0