Snäll dotter, snäll far.

2010-12-08 - 16:45:20

Har varit duktig och hjälpt far min med middagen, skalat potatis,rivit morötter och dukat medan han var snäll och åkte ner och hämta min sko som varit på lagning, så nu är den äntligen tillbaka som ny! Skönt att slippa frysa om fossingarna mer.
Så skönt att fått två prov ur världen idag! Gick hyffsat tror jag också. Skönt! Annars har dagen varit slapp, med en lång håltimme, och många skratt med min sjuka klass.
Sen funderar jag på vart mitt smeknamn Klenis kom helt plötsligt ifrån... Kommer på morgonen och alla i spanska klassen, ropar Klenis efter mig, What? Men de satt en mupp i ett hörn och tokflinade skylldig! Blir till att kasta ut plutten i en snödriva och se vad han kallar mig efter de, inte Klenis skulle jag tro!;) Det får bli morgondagens uppdrag. Nu ska jag ta och ringa min kära mamma och höra vad hon håller hus. Vill ha mat i magen!

Tusen stjärnor som glittrar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0