Mellandag

2010-12-27 - 23:43:05
Äntligen är julen över. ja faktiskt äntligen, skönt!
Idag bar de av med älskade Klara till stan för lite mellandagsrea, något jag aldrig har gått inför riktigt, tycker inte så mycket om stor reor, bara massa folk och kaos. Men idag stor handlade jag faktiskt, fyra tröjor och en klocka,  allt på rea nöjd tjej!
Klara tycker jag om helt otroligt mycket! De blir helt crazy ibland när vi är i farten! Och jag älskart! Idag har vi gjort allt! slagsmål i provhytt till att sjunga nationalsången på öppen gata! Ja sånna är vi, nada att gör åt! OCh puss på de!

Nu sitter jag här i min älskade nya,otroligt sköna,tröja och raggisar och ska ta och titta på våra vänners liv!

Hm...Bilder kommer, imorgon?

Sweet dreams!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0