VARNING! Tråkigt inlägg, bör ej läsas!

2011-05-14 - 00:07:08
Julia Eskilsson
Spåkulan ljuger aldrig!
Julia fick ett svar av Spåkulan:
Roliga fester är på gång. Du bör se över din garderob. Snart behöver du något nytt att sätta på dig som får dig att hamna i blickfånget.
för ungefär en minut sedan via Spåkulan ·  · Gilla ·  · Prova nu
Visa 8 inlägg till från Spåkulan
En lång dag idag må ja säga!
Nämligen vart i stora huvudstaden och turistat med med min kära tard klass!
Började med ett besök på riksdagen, blev visade runt lite här och var. Fick bla lyssna ett tag medan Anders Borg pratade på om ja, politiska viktiga grejer skulle jag tro. Hade lite svårt att koncentrera mig eftersom det stod vakter överallt, kände mig iakttagen, som en apa på zoo liksom. Blev nästan lite rädd av all säkerhet, vakter överallt och säkerhetskonroller.Jaja klarade mig igenom det utan att helt förvandlats till en apa.
Efter Riksdagen och lite lunch på stan, var det dags för medeltida museet. Ännu mer lyssna och stå, fast denna gång utan vakter så ingen apkänsla. Gick fiint! Trevlig bussresa dit och hem, sammanfattar turistandet som helt lagom najs!
Nu på kvällningen har jag vart i väg på fotboll i regnet, riktigt mysigt! Tog skydd under en trevlig björk och med trevligt sällskap vart de toppen! Tyvärr förlust... Men Sverige vann ju i hockeyn så det jämnar ut sig! Nu har jag intagit sängläge och ska dra några avsnitt Glee är planen, fast tröttheten har slagit mig så där taskigt hårt igen och jag kan nästan inte slå tillbaka, så får väälaaa se hur det blir med denna sak.
Och nu slog det även mig hur tråkigt onödigt och värdelöst detta inlägg blev. Ajaj det slåss mycket nu..
Storstaden tar hårt på en lantis som jag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0