It´s a sunny sunday.

2011-03-20 - 16:56:32
Hela gårdagen spenderades hos farmor och farfar, massa gott att äta osv.
Traskade hem mot kvällning och fick mig lite sällskap resten av kvällen, ganska så mys.
Söndag Söndag Söndag
Vaknade tidigt och det kändes bra med tanke på vädret!
Efter lite frukost i magen drog jag och min finfina vän Lovisa iväg på innebandy.
Pojkarna var duktiga och vann, bara för att jag och Lovisa hejade!
Sen jag kom hem har jag bara tagit det lilla lugna med musik och engelska plugg.
Konstigt nog känns det helt okej att plugga. Kan vara för att jag har lite saker att se fram emot.
Och det är ju alltid trevligt!
Senare drar jag över till syster och Mattias som vanligt på söndagar.
Blir väl umgås lite, kanske hårfärgning, och sen självklart soffläge framför solsidan!
Perfa avslut på helgen!

börjar inse, det närmar sig. u-n-d-e-r-b-a-r-t!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0