Life go on and nothing can go wrong

2011-03-05 - 21:16:41


Vaknade, solen lyste in, kände hur piggheten spred sig i kroppen, glädje, tittade telefunken, mess från en jag tycker om, och därmed en väldans bra start på dagen!
Tog mig upp, och med en jättefrukost i magen snörade jag på mig springdojjorna och studsade iväg på en runda.
Hur härligt som helst att kunna ut och springa på barmark utan massa hal is! Fanns ju vissa isfläckar men dom ignorerar vi för nu ska de ta mig sjutton bli vår!
Snabbt in i duschen, snabbt fix, snabb lunch, snabbt iväg.
Efter en livsfarlig cykeltur hamnade jag och Lovisa på innebandymatch. Hejade som tusan men det slutade endå med förlust... Men vi fick oss många härliga skratt iaf!
Efter de hamnade vi på väldiga äventyr, säger bara vattenpölar och cyklar i snöhögar...
Drog en fika hos sötnosen och en massa babbel innan jag drog mig hemåt.
Middag med mor min.
Efter det tänkte jag dra mig iväg till systeryster, men det lockad inte att ta sig ut i stormen igen, så jag beslutade mig fär att stanna hemma i soffan.
Nu Melodifestivalen!

Spring för livet om det är dig kärt.. att slå tillbaka är det inte värt!

Postat av: Anonym

thihih , vi och våra äventyr , herregud ;) <3

2011-03-06 - 15:36:08
URL: http://looviisaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0