Vänner!

2011-01-10 - 22:25:34
Det blev en låång "powerwalk" Med lite joggning i slutet, med min homie Lovisa! Pratade och skrattade så jag nästan var tvungen att lägga mig ner ett tag av skratt! De var i alla fall en underbar "springtur" eller vad man nu ska kalla de, friskluft och härligt snack med min sötis brudisch! <3

När jag kom hem tog jag mig en macka, mandarin och vatten och ringde min saknade vän Klara! Varken pratat eller träffat henne på en och en halv vecka! Inte likt oss.. Har väl liksom bara blivit så. Men de var som vanligt trevligt att prata med min lilla sweetiefish! Flum som vanligt med två trötta tjejor! Men en pratstund som var guldis värd! <3

Nu är jag nyduschad och redo för sängen. De är ju som de flesta vet dags för skola imorgon, inte så många som missat de..(facebook u know..) Hela dagen har jag tyckt att de är okej att börja igen, träffa alla och komma in i rutiner. Men nu har skolångesten kommit och jag har ångrat mig, JAG VILL HA MERA LOV! Aja kom ju fram till tillsammans med Lovisa att de faktiskt snart är dags för sportlov (6 veckor)...

Meeen jag får ju träffa min fiiina vän Ottilia imorgon iaf:) och de är bra för jag saknarna!!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0