Tidsfördriv

2011-01-11 - 16:55:21

Hur bor du: Hus
Brukar du komma i tid: Hm, lite si och så med de..
Hur lång är du:1,70?
Kan du laga mat: Jorå, bara jag vill så
Vad jobbar du med/pluggar du: Plugg plugg
Vad har du på dig just nu:strumpbyxor, stor stickad tröja, linne,
Har du någon fobi: Livrädd för ormar!
Hade du en bra kväll igår: Jo de tycker jag! Förutom skolångest...
Vilket är ditt senaste inköp:Det var nog en tröja.
Din favoritdryck på morgonen: Måste nog säga vatten eller juice.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Föräldrarna.
Har du sovit i din egen säng inatt:Japp
Vad hade du sönder senast:De kommer jag faktiskt inte ihåg!
Vem snackade du med senast: Pappa
Varm favoritdricka:Te, varm choklad eller latte
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: Ingen
När gjorde du senast något riktigt dumt:Gör nog lite små dumma saker hela tiden..
Saknar du någon just nu: Ja,ja och ja!
Vad ska man göra för att få dig irriterad:Smaska när de äter!
Någon jag stör mig på:Person som tror att den är bättre än alla andra av någon anledning...
Intressen: Dansa, mina vänner osv
senaste person du kramade: Viktor

Senaste person du ringde:Klara! <3
Senaste person som ringde dig: Per
Vad drack du senast:. Vatten med c-vitamin
Vill du ha barn: Í framtiden.
Längtar du till din nästa födelsedag: Alltid trevligt att fylla år!
Har rakat dina ben någon gång:Eh jaa..
Är du sugen på något nu: Lite middag skulle sitta fint!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Oftast ingen.
Använder du hudkräm:Ja, utan de blir man en torris!
Attraheras du av män med skägg:Haha nja, men tomten är ju söt..
Micro-pop eller poppa själv:Spelar inte så stor roll, bara det är smörsmak och salta.
Brukar du baka: Det händer lite då och då.
Röstade du i det senaste valet:Nee
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:Ja de tycker jag!
Vilken låt lyssnade du senast på: What The Hell
Har någon annan sovit i din säng inatt:Nä..
Vad tycker du är äckligt:Finns nog mycket men kommer inte på nått nu..
Har du pengar på mobilen:Ja, alltid.


Ja jag sitter här och väntar på maat, så slog ihjäl lite tid med en söt liten lista;)
Och webcamen..
Postat av: Klara

Hahahha tomten är söt. Sköning där ;) ♥

2011-01-11 - 18:07:45
URL: http://hallstromklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0