Som besatt...

2011-01-19 - 19:42:01
Just nu är jag inne i en period då matprogram i stort sätt är dett enda jag tittar på på tv. Halv åtta hos mig, Vad blir det för mat, Sveriges mästerkock och allt vad de heter. Helt fast! Sitter och små dreglar till allt gott som lagas. Men favoriten är helt klart Halv ått hos mig, med Helges härliga komentarer. Inget utan honom! Älskart! Och lyllo mig blir det lite då på onsdagar, då det var repris på halv åtta hos mig och vad blir det för mat på eftermiddagen, och nu halv åtta hos mig nu och sen Sveriges mästerkock! och fruktsallad till det.
Hääärlig säger jag bara!
Postat av: Klara

Han är verkligen helskön.! :D <3

2011-01-19 - 20:01:18
URL: http://hallstromklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0