Sköna sköna helgen...

2011-01-17 - 16:34:41

Helgen var verkligen kanon! I fredags träffade jag min efterlängtade Klara som jag inte sett skymten av på två veckor! Inte likt oss må jag säga! Hon möte upp mig efter skolan och vi tog oss hem till mig och hade de allmänt chill hela kvällen! Hur mys är inte det efter första skolveckan?!:)
På Lördagen var det meningen att jag skulle ta en skidtur med Lovisa, men hon blev fast hos tandläkaren kan man säga. Men jag tog mig en liten runda själv.
Sen blev det brottom iväg till Klara. Vi tog oss till affären för att inhandla det som behövdes till våran speciallare, lite svamp, avokado, gott bröd, lufttorkadskinka och mosarella! Kan inte bli annat än gott!
Kvällen slutade med alla min favoritbrudar! Och ut på lite äventyr, en hel grym kväll helt enkelt!

Igår, städad jag ut julen på mitt rum. Blev lite tomt,men det tar väl inte lång tid innan allt ska upp igen kan jag tänka mig! Efter det tog jag mig till min kära syster! Där blev det hårfårgning, och den bjöds det på tacos och glass till solsidan och time out. En mycket trevligt kväll! :)

Nu blev det en lång resumé av min helg. Men det är bra, för ibland hinner jag inte med att tänka på va som hänt och då uppskattar jag de inte lika mycket. Men denna helg har varit toppen, bara umgåtts med folk jag tycker om och haft det trevligt! Så mycket bättre kan det nog inte bli!

Firework!



Haha lätt helgens låt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0