Packar

2011-01-06 - 00:49:02
Uss vad jag inte tycker om att packa, och av någon anledning känns det som att jag packar väldigt ofta...
Ajaj jag har i alla fall lite flyt på det där med packa, samma saker som ska med varje gång.
Ja imorgon åker jag med päronen upp till stugan, för några dagars skidåkning. Gah vad jag vill åka slalom! Saknar´t! o stugan har jag inte vart i på väldans länge, sen typ april? så det blir nog myspys!
Känner dock att jag kommer ha lite hemlängtan efter nån dag... Tur att de finns telefunker då!
Katten ligger med mig i sängen nu och är ledsen för att jag ska åka, stackarn...
Nu ska jag ta och sussa lite, kommer sakna min skööna säng!


Missyoutoomylittlesweetheart!<3
Postat av: Klara

Hjärtat.! ♥

2011-01-06 - 22:39:10
URL: http://hallstromklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0