Mitt liv är kult!

2011-01-17 - 19:13:41
Sitter här och planerar mitt liv, haha låter ju lite vuxet det där. Men har massa skojsiga saker framöver! Flera trevliga saker och resor och hej å hå! Det är så bra att ha saker att se fram emot, allt går så himla mycket lättare då! 
Haha och alla mina små och stora resor handlar om slalom! Underbart!
 Hämtat ut ledighetsansökan idag, blev lite smått orolig när det sas att man inte fick den beviljad om det krockade med något nationellt prov, men som tur är verkar det som att det inte kommer göra det för mig.
Men vet ni vad, att även om det hade gjort det så hade jag fullkomlit struntat i det och åkt ändå! Aldrig att jag missar Alperna resan för ett ynka prov! Aldrig aldrig aldrig!  
Wii nu blev jag på väldigt gott humör när jag insåg att jag har så himla mycket roligt framför mig!! Yes!

Kompis det går bra nu, det går bra nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0