¨Januari den 17.

2011-01-17 - 16:09:26
Hej hej hallo!
Måndag, alltid lika härligt! Eller..
Aja men skoldagen har rullat på fiint! Började med ett lite lagom hårt styrke pass på idrotten. Ganska härligt start på en tråkig måndag faktiskt! Uppretade lärare slutar med att hela klassen ligger ner av skratt... Haha ja ni så det kan gå.
När jag traskade hemåt och gick förbi stationen, stod det några trevliga typer som utsåg mig till ett snöbollsoffer. "Alla på hon i blå jacka!" skrek en vänlig typ(klara min vän, vad har du för pöjk?!), och de var bara att lägga benen på ryggen och ¨skynda där ifrån. Jag hatar verkligen när det ska kastas massa snöbollar!  Aja hem kom jag och nu sitter jag här och har inte så mycket för mig. Så skönt med inte så mycket plugg än!

Förlåt,Utslitet ord, men vad vore världen utan alla förlåt!
Postat av: Klara

Ja jag vet han är en riktig jäkel ibland.! ;O. Men jag ska ge honom lite stryk.! :D <3

2011-01-17 - 21:31:21
URL: http://hallstromklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0